Інформатика
Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата
урок
|
Тема
уроку
|
Домашнє
завдання
Посилання на електронні
ресурси
|
1
|
6
|
27.05
|
Повторення. Підведення
підсумку.
|
Повідомте учням
Код доступу 3342697
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua |
2
|
11
|
27.05
|
Повторення. Підведення підсумку.
|
Повідомте
учням
Код доступу 1175952
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua |
3
|
9
|
27.05
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу за рік
|
Повідомте учням
Код доступу 5483176 Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
4
|
8
|
27.05
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу за рік
|
|
5
|
3
|
27.05
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу за рік
|
|
6
|
5
|
27.05
|
Самостійна
практична робота з теми «Алгоритми і програми». (Підведення підсумків навчання за рік)
|
Повідомте учням
Код доступу 6712338 Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
1
|
8
|
25.05
|
Захист проекту.
Розв’язаня
компетентнісних задач.
|
|
2
|
7
|
25.05
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
|
|
3
|
2
|
25.05
|
Увімкнення та
вимкнення комп'ютера та інших пристроїв
Порівняння двох або
більше предметів, груп предметів
|
|
4
|
4
|
25.05
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу за рік
|
|
5
|
3
|
25.05
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу за рік
|
|
6
|
9
|
25.05
|
Захист
проектів.
|
|
7
|
11
|
18.05
|
Захист
проектів.
|
Інформатика
Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата
урок
|
Тема
уроку
|
Домашнє
завдання
Посилання на електронні
ресурси
|
1
|
6
|
20.05
|
Реалізація програмного
проекту відповідно до розробленого сценарію.
|
|
2
|
11
|
20.05
|
Спільна робота з
онлайновими документами
Практична робота № 20. Розробка
колективного проекту
|
|
3
|
9
|
20.05
|
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до
захисту проектів.
|
|
4
|
8
|
20.05
|
Оформлення матеріалів про
виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження
предметної галузі.
|
|
5
|
3
|
20.05
|
Доповнення презентації текстом,
зображенням, схемою
|
|
6
|
5
|
20.05
|
Практична
робота №9 Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі
Скретч.
|
|
7
|
10
|
20.05
|
Повторення вивченого за цілий
рік.
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
1
|
8
|
18.05
|
Виконання
індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної
галузі.
|
|
2
|
7
|
18.05
|
Захист
проекту
|
|
3
|
2
|
18.05
|
Безпечне поводження з
цифровими ґаджетами
|
|
4
|
4
|
18.05
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
|
5
|
3
|
18.05
|
Доповнення
презентації текстом, зображенням, схемою
|
|
6
|
9
|
18.05
|
Виконання
індивідуальних і групових проектів
|
|
7
|
11
|
18.05
|
Середовище для
спільної роботи з документами.
Колективне виконання завдань з опрацювання даних. Служби онлайнового
документообігу.
|
Інформатика
Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата
урок
|
Тема
уроку
|
Домашнє
завдання
Посилання на електронні
ресурси
|
1
|
6
|
13.05
|
Розробка сценарію
майбутнього програмного проекту
|
|
2
|
11
|
13.05
|
Обмін даними між
графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування
базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та
експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація
документів
Практична робота № 19. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох
програмних середовищах
|
|
3
|
9
|
13.05
|
Виконання індивідуальних і групових проектів
|
|
4
|
8
|
13.05
|
Розв’язування компетентнісних задач
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів
|
|
5
|
3
|
13.05
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
|
|
6
|
5
|
13.05
|
Реалізація
алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
|
7
|
10
|
13.05
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Домашнє
завдання активне
Задане для 10
Завдання
необхідно виконати до 27
травня 11:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 615954
Попросіть учнів
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=615954
|
Інформатика
Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
1
|
6
|
06.05
|
Практична робота 11.
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі
|
|
2
|
11
|
06.05
|
Практична робота № 18. Створення відео кліпу
|
|
3
|
9
|
06.05
|
Визначення
тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів.
|
|
4
|
8
|
06.05
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні
та розширені фільтри.
|
|
5
|
3
|
06.05
|
Переміщення текстових
вікон/полів та зображень на слайдах.
|
|
6
|
5
|
06.05
|
Алгоритмічні
струтра розгалуження
|
|
7
|
10
|
06.05
|
Поняття форуму. Реєстрація
на форумі та участь в обговореннях.
Спілкування в чатах. Етикет
інтерактивного спілкування.
Практична
робота № 14. Спілкування на форумах та в чатах.
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
1
|
8
|
04.05
|
Проміжні
підсумки. Умовне форматування.
|
|
2
|
7
|
04.05
|
Виконання індивідуальних навчальних
проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального
призначення (математика, фізика,
хімія, біологія, географія, тощо)
|
|
3
|
2
|
04.05
|
Ігри на змінювання
послідовності дій, пошук помилок в послідовностях
|
|
4
|
4
|
04.05
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
5
|
3
|
04.05
|
Переміщення слайдами
презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
|
|
6
|
9
|
04.05
|
Розв’язування
компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища»
|
|
7
|
11
|
04.05
|
Програмне забезпечення для опрацювання
мультимедійних даних. Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження
та публікація проектів
|
створти кліп про свій клас
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
6
|
29.04
|
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі
|
||
2
|
11
|
29.04
|
Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного
супроводу до слайдової презентації
|
||
3
|
9
|
29.04
|
Розв’язування
компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний
редактор»
|
||
4
|
8
|
29.04
|
Автоматичні та розширені фільтри
|
||
5
|
3
|
29.04
|
Інструктаж з БЖД.
Переміщення слайдами
презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
|
||
6
|
5
|
29.04
|
Практична
робота 8. Складання програм з повторенням у
середовищі Скретч.
|
|
|
7
|
10
|
29.04
|
Робота в службах обміну
миттєвими повідомленнями.
Практична робота № 13. Обмін
миттєвими повідомленнями.
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
1
|
8
|
27.04
|
Упорядкування
данних у таблицях.
|
|
2
|
7
|
27.04
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту.
Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
|
3
|
2
|
27.04
|
Робота з програмами на
розвиток логічного мислення.
|
|
4
|
4
|
27.04
|
Зберігання інформації. Носії інформації.
|
|
5
|
3
|
27.04
|
Середовище створення
презентацій.
|
|
6
|
9
|
27.04
|
Розв’язування
компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації»
|
|
7
|
11
|
27.04
|
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та
відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та
відеоформатів.
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
6
|
22.04
|
Практична
робота 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
|
Посилання
на тест
Код доступу 15010
|
|
2
|
11
|
22.04
|
Практична робота № 17.
Створення інформаційного бюлетеня або буклету
|
||
3
|
9
|
22.04
|
Розв’язування
компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»
|
||
4
|
8
|
22.04
|
Практична
робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій
табличного процесора. Умовне форматування
|
||
5
|
3
|
22.04
|
Середовище створення
презентацій.
|
||
6
|
5
|
22.04
|
Цикли з умовою
|
||
7
|
10
|
22.04
|
Поняття
миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи
функціонування служби, огляд популярних програм.
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
6
|
15.04
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
|
||
2
|
11
|
15.04
|
Особливості роботи з графічними та текстовими
об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами
публікації. Перетікання тексту між текстовими полями. Створення, збереження,
відкриття та друк публікацій
|
||
3
|
9
|
15.04
|
Розв’язування
компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»
|
||
4
|
8
|
15.04
|
Створення та налагодження діаграм
різного типу, вибір типу діаграми.
|
||
5
|
3
|
15.04
|
Доповідач/доповідачка та
презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид
презентування.
|
||
6
|
5
|
15.04
|
Цикли з лічильником
|
||
7
|
10
|
15.04
|
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація
поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень,
навігація серед папок, вилучення повідомлень, вкладання файлів.
Практична робота №11. Електронне листування
через веб-інтерфейс
|
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
8
|
13.04
|
Створення та налагодження діаграм
різного типу, вибір типу діаграми.
|
||
2
|
7
|
13.04
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
||
3
|
2
|
13.04
|
Ігрові вправи з
надання команд виконавцям у середовищах програмування
|
||
4
|
4
|
13.04
|
Пристрої введення та виведення інформації.
|
||
5
|
3
|
13.04
|
Доповідач/доповідачка та
презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
|
||
6
|
9
|
13.04
|
Розв’язування
компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації»
|
||
7
|
11
|
13.04
|
Поняття
комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх
шаблони. Структура публікації
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
6
|
08.04
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
| ||
2
|
11
|
08.04
|
Практична робота № 16. Створення й ведення власного блогу
| ||
3
|
9
|
08.04
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»
| ||
4
|
8
|
08.04
|
Призначення й використання логічних функцій табличного процесора.
| ||
5
|
3
|
08.04
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
| ||
6
|
5
|
08.04
|
Практична робота 7. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
| ||
7
|
10
|
08.04
|
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. Етикет електронного листування.
|
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
8
|
06.04
|
Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора.
|
https://youtu.be/KsfJgBZhBkI
| |
2
|
7
|
06.04
|
Самостійна робота з теми «Табличний процесор»
|
код тесту 888008
| |
3
|
2
|
06.04
|
Людина в інформаційному світі
| ||
4
|
4
|
06.04
|
Складові комп’ютера.
| ||
5
|
3
|
06.04
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
| ||
6
|
9
|
06.04
|
Створення таблиць засобами HTML
| ||
7
|
11
|
06.04
|
Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології. Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та налаштування його параметрів
|
Інформатика Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
1
|
8
|
16.03
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
|
2
|
7
|
16.03
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти
і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
|
3
|
2
|
16.03
|
Використання
пристроїв для навчання
|
зошит ст. 44-45
|
4
|
4
|
16.03
|
Інструктаж
з БЖД. Перетворення інформації.
Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем,
діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
|
зошит ст. 50-53
|
5
|
3
|
16.03
|
Інструктаж з БЖД.
Доповнення текстів зображеннями.
|
|
6
|
9
|
16.03
|
Конструювання
сайтів.
|
|
7
|
11
|
16.03
|
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів.
Різновиди веб-сторінок. Етапи
створення веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів,
редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом
|
Інформатика
Чикирда
О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
1
|
6
|
18.03
|
Змінювання значень властивостей
об’єкта в програмі.
|
|
2
|
11
|
18.03
|
Поняття про систему керування вмістом
сайту. Поняття хостингу. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки,
вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки текстом та графічним
матеріалом, створення гіперпосилань, завантаження файлів
|
|
3
|
9
|
18.03
|
Практична робота № 13. Конструювання сайтів з
використанням онлайн-систем
|
|
4
|
8
|
18.03
|
Абсолютні, відносні й мішані посилання
на комірки та діапазони комірок.
|
|
5
|
3
|
18.03
|
Інструктаж з БЖД.
Доповнення текстів зображеннями.
|
|
6
|
5
|
18.03
|
Практична
робота 6. Реалізація
лінійних алгоритмів у середовищі Скретч..
|
|
7
|
10
|
18.03
|
Умовне
форматування даних
|
Інформатика
Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
8
|
30.03
|
Призначення й використання
математичних, статистичних функцій табличного процесора.
|
||
2
|
7
|
30.03
|
Практична
робота 8. Створення діаграм. Аналіз
даних, поданих на діаграмі.
|
||
3
|
2
|
30.03
|
Цифрові пристрої в
минулому та майбутньому
|
||
4
|
4
|
30.03
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання
інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
|
||
5
|
3
|
30.03
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках.
Доповнення таблиць.
|
||
6
|
9
|
30.03
|
Розмітка
гіпертексту засобами HTML
|
||
7
|
11
|
30.03
|
Практична
робота № 15. Автоматизоване
створення веб-сайту
|
Інформатика
Чикирда О. С.
№
|
Клас
|
Дата урок
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
Посилання
на електронні ресурси
|
Оцінювання
|
1
|
6
|
01.04
|
Практична
робота 9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі
|
||
2
|
11
|
01.04
|
Основи веб-дизайну
|
||
3
|
9
|
01.04
|
Малюнки
та гіперпосилання на веб-сторінках.
|
||
4
|
8
| 01.04 |
Встановлення
параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.
Практична
робота 14. Розв’язування задач на
обчислення.
|
||
5
|
3
|
01.04
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках.
Доповнення таблиць.
|
||
6
|
5
|
01.04
|
Алгоритми з розгалуженнями.
| https://www.youtube.com/watch?v=SRnlBLiInTI | |
7
|
10
|
01.04
|
Самостійна
робота з теми: «Системи опрацювання табличних даних»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар