Інклюзивне навчання


             Інклюзивне навчання 2 клас 


                              Завдання для Цибулі Івана  

29 травня, п'ятниця  

Вірш-листівка «ЩЕДРЕ ЛІТО»


















      ЛІТНІ КАНІКУЛИ - 2018!!!!! - Чабельська загальноосвітня школа І-ІІ ...

   28 травня,четвер 

Я досліджую світ 
Повторюємо правила безпечної поведінки влітку  

Українська мова та читання (Буквар с.130 -- 131)
Повторення вивчених букв. Буква Ф та її звукове значення. Читання слів. Написання речення, поданого рукописним шрифтом.
1.Розглянути малюнки та звукові моделі слів.
2.Прочитати слова в колонках.
3. Послухати текст (с.113). Розглянути малюнок, дати відповіді на питання.
4.Написати по рядкові букв Ф,ф.
5.Переписати в зошит речення, подане рукописним шрифтом.
Трудове навчання 
Робота з пластиліном.Виготовлення виробу "Вишеньки - сестрички"

ЛЕПИМ ФРУКТЫ И ЯГОДЫ ИЗ ПЛАСТИЛИНА

27 травня,середа 
Українська мова та читання (Буквар с.128) 
Читання слів, речень.Робота над скоромовкою.Переписування скоромовки в зошит. 
1. Прочитати слова в колонках. 
2.Навчитись читати скоромовку. 
3.Навчитись читати вірш.
4. Переписати в зошит скоромовку. 
Математика (с.112 - 113) 
Повторення  вивченого матеріалу. Усний рахунок. Складання задач за малюнком. Обчислення прикладів за шкалою лінійки. 
1.Порахувати  від 1 до 20. 
2.Порівняти числа,вставити потрібний знак:>,ㄑ,〓 
4...5, 6....2, 10...12, 17...17,8...4, 9...6,15...12,  13..13, 17...18. 
3.№1,2  --виконати усно (с.112) 
4.№4 (с112)  -- виконати в зошиті. 
5.№4 (с.113) --розв'язати приклади,записати в зошит.  
Виконай веселу руханку 
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

26 травня, вівторок 

Українська мова та читання (Буквар с. 125) 

Робота над віршем П.Тичини "Добридень тобі,Україно моя!" 
 Написання речення,поданого рукописним шрифтом. 
1.Послухати вірш, навчитись його читати. 
2.Переписати в зошит речення, подане рукописним шрифтом. 
Математика (с.111) 
Повторення вивченого матеріалу. Усний рахунок. Розв'язування прикладів та задач. 
1.Полічити  від 1 до 20. 
2.Назвати сусідів таких чисел: 3,7.5.10,15.13,18.14,17. 
3.Завдання №1 -3 виконати  усно. 
4.Завдання №4,5  записати в зошит. 
5.Завдання №7 виконати усно. 
Образотворче мистецтво  
Подорожуємо Європою. Зображення транспортних засобів. 
Намалюй машину, якою б ти хотів подорожувати. 
Я досліджую світ 
Сам удома 
Переглянь відео і дотримуйся правил 

https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U

 25 травня,понеділок 

Українська мова та читання (Буквар с. 122 -123)
Буква Щ, її звукове значення. Робота з малюнками, звукові моделі слів.Читання слів. Робота над віршами та скоромовкою.Написання букв Щ, щ. Написання прізвищ людей. 
1.Розглянути малюнки, назвати предмети, зображені на них. Розглянути звукові моделі слів. Запам'ятати: буква щ означає звуки шч. 
2.Прочитати слова в колонках. 
3.Послухати вірші (с.123). Знайти у віршах слова з буквою щ, правильно їх вимовити.
4.Навчитись читати скоромовку. 
5. Написати по рядкові букв Щ, щ.
6.Записати в зошит прізвища людей (с.122) 
Математика ( підручник с.110) 
Повторення вивченого матеріалу. Порядкова лічба в межах 20.Складання прикладів за шкалою лінійки. Розв'язування прикладів та задач. 
1.Порахувати від 1 до 20, потім назвати числа від20 до 1. 
2.Виконати завдання 1 -3 усно. 
3.Розв'язати і записати в зошит приклади №4. 
4.Скласти приклади за шкалою лінійки, розв'язати, записати в зошит --№5 
5.Розв'язати та записати в зошит задачу №6.
Відпочинь і виконай веселу руханку 
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=11&t=0s 
Трудове навчання 
Робота з пластиліном. Виготовлення виробу за власним задумом.


22 травня,п'ятниця 
Українська мова та читання (Буквар с.120 -121) 
Повторення букв Г,г. Читання складів, слів. речень. Написання речення, поданого рукописним шрифтом. 
1.Розглянути малюнки на с.120, вимовити слова, розглянути звукові моделі слів. 
2. Прочитати слова в колонках. 
3. Послухати вірш про букву Г.Розглянути малюнок, знайти на ньому предмети, описані у вірші.
4.Написати по рядкові букв Г, г. 
5.Переписати речення, подані рукописним шрифтом. 
Математика (с.109) 
Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів та задач.
1.Усна порядкова лічба в межах 20. 
2.Скласти і розв'язати  задачі за малюнками №1, №2 -- усно. 
3. Розв'язати і записати в зошит приклади №3. 
4. Розв'язати і записати в зошит задачу №4. 
5. Виконати завдання №5 усно. 
Відпочинь. Виконай веселу руханку.

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=11&t=0s

 21 травня,четвер
Я досліджую світ  
Правила поведінки під час грози
  Переглянь презентацію  https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-povedinki-pid-chas-grozi-52606.html
Українська мова та читання (Буквар с 113) 
Читання та написання слів та речень з буквами Х, х. 
1.Прочитати слова в колонках
2.Навчитися читати скоромовку.  
3.Переписати в зошит речення, подане рукописним шрифтом. 
Трудове навчання 
Виготовлення аплікації "Ніжний бузок" (продовження теми попереднього уроку) 
Переглянь ще раз відео і продовжуй  роботу
https://www.facebook.com/snvk.mriya/videos/2838815952898411 

20 травня,середа  
Українська мова та читання (Буквар с.116) 
Повторення букв Х, х. Читання та написання складів, слів. Робота над загадкою.
1.Розглянути малюнок та звукову модель слова "хліб".
2. Прочитати склади та слова в колонках. 
3.Відгадати загадку. 
4.Написати порядкові букв Х, х. 
5.Написати в зошит 5 слів (на вибір). 
Математика (с.108) 
Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач.
1 Усний рахунок. Завдання №1 -3 
2. Розв'язати приклади №4, записати в зошит. 
3. Розв'язати задачі №5,6, одну з них записати в зошит. 
4. Скласти і розв'язати задачі за малюнком --№7 усно. 
Я досліджую світ 
Я дружу з природою
  Переглянь презентацію  
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-povedinki-v-lisi-navischo-beregti-lis-116634.html 

19 травня, вівторок  
Я досліджую світ 
Які існують правила поведінки влітку?
Переглянь презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-bezpeka-vidpochinku-vlitku-30771.html 

Математика (с.107)
Повторення вивченого матеріалу .
1. Усна лічба  в межах 20.
2. Розв'язати приклади,записати їх в зошит -- №1-3.
3.Скласти і розв'язати задачі за малюнком -- №5 усно.
Українська мова та читання (Буквар с. 114)
Повторення букв Ч,ч. Читання  та написання слів.
1.Розглянути малюнок та звукову модель слова "чашки".
2.Прочитати склади та слова в колонках.
3.Послухати текст та вірш.
4.Написати по рядкові букв  Ч,ч.
5.Написати 5 назв міст.
Образотворче мистецтво 
Створення аплікації  "Транспорт"
Уроки трудового навчання. Аплікації з геометричних фігур. 1клас

18 травня,понеділок 
Українська мова та читання (Буквар с.112)  
Повторення букв Г,г. Читання та написання слів з цими буквами.
1.Розглянути малюнок та звукові моделі під малюнком.
2.Прочитати слова в колонках. 
3.Відгадати загадку.
4.Послухати текст.Назвати імена,а потім професії.
5.Виписати з тексту 5 імен людей та назви їх професій. 
Математика (підручник с.106) 
Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів та задач. 
1.Усний рахунок.Виконати завдання №1.
2. Розв'язати приклади, записати в зошит --№2. 
3. Скласти  і розв'язати задачу за малюнком -- №3 усно. 
4. Розв'язати задачі №4 - 6. Одну задачу записати в зошит (на вибір) .
Трудове навчання. 
Виготовлення об'ємної аплікації "Ніжний бузок".  
Переглянь відео  і зроби аплікацію за зразком  
https://www.facebook.com/snvk.mriya/videos/2838815952898411

15 травня, п'ятниця 
Українська мова та читання (Буквар с. 110 - 111) 
Повторення букв Ц,ц. Читання та написання складів і слів з цими буквам. 
1. Розглянути малюнки та звукові моделі слів.  
2.Прочитати слова в колонках .
3.Розглянути малюнки, послухати вірші.
4.Написати в зошит по рядкові букв Ц.ц. 
5.Переписати в зошит склади 1 і 2 колонки (с.110).
6.Написати  5 слів (на вибір). 
Математика 
Повторення вивченого матеріалу,  усний рахунок в межах 20. Розв'язування прикладів та задач. 
1.Порахувати від 1 до 20, назвати числа від 20 до 1.
2.Назвати сусідів таких чисел: 
 3,5,7,10,15,18,6.4,19,12. 
3.Виконати завдання №1 -- 3 усно. 
4.Розв'язати приклади №4; 1, 2 стовпчик записати в зошит. 
5.Розв'язати та записати в зошит задачу №5. 
6.Накреслити відрізок -- №7.
Виконай руханку 
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=11&t=0s

14 травня,четвер

Я досліджую світ 

Відпочинок влітку.Правила безпечної поведінки.
Переглянь відеопрезентацію 
https://www.youtube.com/watch?v=IqwrxyNo0G0  
Українська мова та читання (Буквар с.108 - 109) 
Повторення буквосполучень Дж, дж. Читання та написання слів та речень з цими буквосполученнями. 
1.Розглянути малюнки та звукові моделі слів.
2.Прочитати слова в колонках. 
3.Послухати текст на с.108, дати відповіді на питання. 
4.Послухати вірші (с.109), розглянути малюнки. 
5.Навчитись читати скоромовку. 
6.Переписати в зошит речення, подане рукописним шрифтом.

   13 травня,середа 
Математика (підручник с.104) 
Повторення вивченого матеріалу 
1.Виконати усно №1 --3.
2. Скласти і записати в зошит задачу №4, попередньо розглянувши малюнок. 
3.Накреслити відрізок -- №5.  
Українська мова та читання (Буквар сю106,107) 
Повторення букв Ж,ж. Читання та написання слів з цими буквами. 
1.Розглянути малюнки та звукові моделі слів. 
2.Прочитати слова та вірш на с.106. 
3.Послухати текст(с.107), який прочитає мама. Дати відповіді на питання: 
-- Де жили журавлі? 
-- Яка пора року настала? 
--Куди готувалися журавлі? 
4.Написати по рядкові букв Ж, ж. 
5.Переписати в зошит речення,подані рукописним шрифтом.
Виконай руханку  

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=22&t=0s   

12 травня, вівторок 
Я досліджую світ 
Переглянь відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=PdWpYxB75SA  
Математика (підручник с.103)  
Розв'язування прикладів на додавання і віднімання. Порівняння чисел. 
1. Розв'язати приклади ,записати в зошит  -- №1,2.
2.Обчислити приклади за таблицею -- №3, усно.
3.Порівняти числа за малюнком --№4, усно.
4. Назвати числа, на одиницю менші від кожного з поданих 
11,10,15, 19,20,1. 
Українська мова та читання (Буквар с.105) 
Читання та написання слів з апострофом. Читання скоромовки. Написання загадки ,поданої рукописним шрифтом. 
1.Прочитати слова в колонках.
2.Розгляд малюнків,читання речень під картинками.
3.Навчитись читати скоромовку.
4.Переписати в зошит загадку, подану рукописним шрифтом. 
Образотворче мистецтво 
Створення образу казкового птаха. 
Переглянь відео. Намалюй диво- птаха за зразком 
https://www.youtube.com/watch?v=MFGvMuW4jW0

8 травня, п'ятниця 
Українська мова та читання (Буквар с.104) 
Апостроф.Читання та написання слів з апострофом. 
1.Прочитати слова назви  цифр,розглянути звукові моделі слів. 
2.Прочитати слова в колонках. 
3.Записати в зошит 5 слів  з апострофом. 
Математика (підручник с.102) 
Назви чисел при відніманні.Складання та розв'язування прикладів за малюнками. 
1.№1 -- виконати письмово. 
2.№2,3 --усно 
3.Розв'язати і записати в зошит -- №4,№5. 
4.Скласти і розв'язати задачу за малюнком -- №6. 

Фізкультхвилинка 

https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs&index=19

7 травня,четвер 
Я досліджую світ 
Тварини влітку 
Переглянь презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-yak-zhivetsya-tvarinam-u-lisi-vlitku-27620.html 
Українська мова та читання (Буквар с.102 -103)
Читання слів та речень. Опрацювання тексту та вірша. Записування речень, поданих рукописним шрифтом.
1.Прочитати слова --с.102.
2.Розглянути малюнок, прослухати текст, дати відповіді на питання -- с.102
3.Розглянути малюнок, послухати вірш,дати відповіді на питання -- с.103
4.Прочитати речення,подані рукописним шрифтом, правильно наголошуючи слова.
5. Переписати речення в зошит, поставити наголос.
Трудове навчання  
Їжачок - мандрівничок (ліплення)
Зліпи їжачка за зразком

http://www.kidmade.com.ua/ukr/article/kazkovij-izhachok.html

6 травня,середа

Я досліджую світ   

Рослини влітку
Переглянь презентацію
 https://naurok.com.ua/prezentaciya-yak-zmiyuetsya-zhittya-roslin-vlitku-24478.html 
Українська мова та читання (Буквар с.101)
Читання та написання слів з буквами Б,б.поділ слів за групами.
1.Прочитати слова в колонках.
2.розглянути малюнки.прочитати слова, поділити їх на групи.
3.Записати в зошит назви рослин.
Математика (підручник с.101)
Назви чисел при додаванні. Розв'язування прикладів і задач за малюнками.
1.№1,№2 -- записати в зошит.
2№3 -- №6 -- виконати усно.
Виконай руханку 

https://www.youtube.com/watch?v=D1oUKSmtFdw 


5 травня, вівторок   
Українська мова та читання (Буквар с.100) 
Повторення букв Б,б.читання  та письмо складів,слів.
1.Розглянути малюнки та звукові моделі слів.
2.Прочитати склади та слова в колонках.
3.Написати порядкові букв Б,б.
4.Записати в зошит 5 слів (на вибір).
Математика (с.100) 
Таблиця додавання і віднімання в межах 10. Розв'язування прикладів.
1.Складання і розв'язування прикладів за малюнком --№1.
2.Розглянути таблицю додавання --№2. 
3.Використовуючи таблицю, розв'язати приклади №3, записати їх в зошит. 
Образотворче мистецтво 
Рекламуємо красиве і корисне.Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм.
Створи рекламу, переглянувши відео
 рhttps://sites.google.com/site/molocnanskafilia/2-klas/obrazotvorce-mistectvo
https://sites.google.com/site/molocnanskafilia/2-klas/obrazotvorce-mistectvo

4 травня, понеділок 
Я досліджую світ 
Проведи дослідження: які фруктові дерева вже цвітуть.
Виконай малюнок на тему "Весна прийшла",переглянувши мультик

 https://www.youtube.com/watch?v=LtYctPPEVhA 
Математика 
Усний рахунок в межах 20. Розв'язування прикладів на додавання і віднімання.
1.Порахувати від 1 до 20.Назвати числа від 20 до 1.
2. Серед поданих чисел знайти числа,які менші від 14. Записати числа в зошит.
11, 13, 15,10,2, 6, 9, 20, 7,8, 17.
3.Скласти 2 приклади на додавання і 2 приклади на віднімання, записати в зошит.

Трудове навчання.
Догляд за рослинами. Прополювання квітника,насаджування та висівання квітів.

30 квітня,четвер 

 Я досліджую світ 

Які  цікаві секрети приховують рослини? 

Переглянь презентацію 
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-cikavi-fakti-pro-roslini-do-tematicnogo-tizna-roslini1klas-124141.html

Українська мова та читання (Буквар с.99)
Слова назви дій.Читання віршів.Записування слів у зошит.
1.Розглянути малюнки.Послухати вірші,які прочитає мама.
2.Знайти у віршах слова назви дій.
3.Один з віршів (на вибір) навчитись читати.
4.Записати в зошит слова назви дій, подані рукописним шрифтом.
Трудове навчання
Робота з пластиліном. Виготовлення виробу за власним задумом.

29 квітня.середа 
Я досліджую світ 
Які зміни відбуваються в природі влітку? 
Переглянь відео 
 https://www.youtube.com/watch?v=yAJM_pcZA6c  
Математика (с.99) 
Усний рахунок в межах 20. Складання і розв'язування прикладів та задач за малюнками. 
1.№1 --усно
2.№2 -- приклади записати в зошит.
3 №3,4 -- усно
4.Скласти і записати задачу в зошит --№5.
Подивись мультики і виконай руханку 

https://www.youtube.com/watch?v=g72rNFhnPeg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0ZyBmndfeh6pTkrOJxXnI0intyycvRwNKoA2tlHZsRI1_9_B_s9YnRxgI  

Українська мова та читання (Буквар с.98) 
Слова назви предметів.Читання та записування слів у зошит. 
1.Розглянути малюнки,прочитати слова.
2.Послухати текст ,дативідповіді на питання. 
3.Записати в зошит слова назви предметів,подані рукописним шрифтом. 

28 квітня,вівторок 
Я досліджую світ 
Як називаються літні місяці? Чому вони отримали такі  назви? 
Переглянь презентацію  

  vseosviua/library/prezentacia-comu-litni-misaci-otrimali-taki-nazvi-z-kursu-ads-2klas-nus-259201.htmlta. 

Математика (підручник с.98) 
Усний рахунок в межах 20. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння відрізків. 
1.Порахувати до 20,назвати числа від 20 до 1. 
2.Розв'язати приклади №1,записати в зошит.
3.№2 - 4 -- виконати усно. 
4.порівняти довжину відрізків.Накреслити в зошит довший відрізок --№5. 

Українська мова та читання (Буквар с.97) 
1.Прочитати склади і слова в колонках.
2.Послухати вірш (читає мама), дати відповіді на питання. 
3.Підібрати слова,які відповідають на питання Який? Яка? Яке? за зразком.
4.доповнити речення,подане рукописним шрифтом,записати його в зошит.

27 квітня 
Українська мова та читання (Буквар с.96)
Повторення букв Є,є.Читання складів ,слів,речень.Написання букв Є,є., слів з нею. 
1.Розглянути малюнок, зробити звуковий аналіз слова "єноти". 
2.Прочитати слова в колонках. 
3.Розглянути малюнок із зображенням звірят,навчитись читати вірш "У зоопарку".
4.Написати по рядкові букви Є,є.
5.Відгадати загадку(відгадку знайдеш, розглянувши малюнок з різними предметами). Переписати загадку в зошит. 
Трудове навчання 
Робота з папером і картоном. Виготовлення аплікації"Весняні квіти" 

аплікація



24 квітня 
Математика (підручник с.97) 
Математичний диктант. Розв'язуання прикладів і задач. 
1.Математичний диктант --№1 (Мама диктує числа -- дитина записує). 
2 Пригадати: скільки днів має тиждень. Розв'язати і записати в зошит задачу №2. 
3.Розв'язати і записати в зошит приклади --№3.

Фізкультхвилинка 

https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo 

Українська мова та читання (Бквар с.94,95)
Повторення букв Ю,ю. Читання та письмо слів з буквами Ю, ю.
1.Прочитати склади і слова на с.94,95.
2. Послухати вірші -- с.94,95,один з них(за вибором ) вивчити напам'ять.
3.Пригадати,як пишуться імена людей. Записати в зошит 5 імен.


23 квітня 

Я досліджую світ 

За якими прикметами дізнаються про прихід літа 

Переглянь мультики 
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6265305641580477672#editor/target=page;pageID=6349467782064052039;onPublishedMenu=pages;onClosedMenu=pages;postNum=0;src=pagename  

Українська мова та читання (Буквар с.92,93)
Повторення букв Ї,ї. Читання та написання слів,речень.
1.Прочитати слова -- с.92,93
2.Розглянути малюнок,послухати вірш --с.92
2.Записати в зошит міста України -- с.93
4.Відгадати загадку,подану рукописним шрифтом,записати її в зошит.

 22 квітня 

Математика (підручник с.96)
Складання та розв'язування прикладів і задач за малюнками. 
1.Усний рахунок.Скласти приклади за таблицею усно -- №1
2.Скласти приклади за малюнками і зразками --№2 
3.Розв'язати приклади,записати в зошит -- №3 
4.Скласти задачу за малюнком,записати в зошит --№4. 
Українська мова та читання (Буквар с.90, 91) 
Букви Я,я.Читання та написання слів,речень. 
1.Прочитати склади  та слова на с.90,91 
2.Розглянути малюнки.доповнити речення --с.91. 
3.Пригадати,як пишуться імена людей. Виписати в зошит 5 імен людей -- с.90
Як вирощувати дині в Україні
Дині на городі
4. Доповнити та записати в зошит речення,подане рукописним шрифтом --с.91
Явор (белый клен): фото и описание дерева | Деревянные материалы и ...
Явори


 21 квітня 
Українська мова та читання (Буквар с.88.89) 

Буквосполучення Дз, дз.Читання та написання слів, речень.
1.Читання слів -- с.88, 89
2.Розглянути малюнки,послухати вірш"Дзвоники"
-- Про які дзвоники йдеться у вірші?
3.Записати в зошит 5 слів з ь(на вибір,с.88,89) 
4.Переписати речення,подане рукописним шрифтом. 

Математика (підручник с.95) 
Усний рахунок в межах 20.Порівняння чисел, розв'язування прикладів і задач. 
1.Полічити від 1 до 20.Назвати по порядку числа від 20 до 1. 
2.Розв'язати і записати в зошит приклади та задачу -- №2,№3. 
3.Порівняти числа --1-ий стовпчик №5

Фізкультхвилинка 

https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo

Образотворче мистецтво 
Ритм життя в мистецтві.Створення орнаменту для оздоблення закладки в книжку. 

Урок 17. Малювання графічними матеріалами композиції - Бондарчук ...


17 квітня 

Українська мова та читання (Буквар с.86,87) 
Буква ь. Читання та написання слів з ь.
1.Прочитати склади і слова на с.86, 87.
2. Розглянути малюнок на с.86. Послухати текст, дати відповіді на питання за змістом тексту (мама читає текст і ставить питання).
3.Записати в зошит слова першої колонки (с.86) 
4.Переписати речення,подане рукописним шрифтом (с.87)    
БІБЛІО Альтанка: Мальви квіти чарівні
Мальви









 


                                  


Айстри - Картинки анимации и стихи. Доброе время года!
Айстри


Інтерфлора Україна : Красоля низька Аляска Скарлет (2 г)
Красолі

Математика (підручникс.94)
Читання та записування чисел другого десятка. Розв'язування прикладів та задач. 
1.Назвати пропущені числа -- №1 
2.Назвати сусідів числа --"2.
3.Скласти приклади на додавання і віднімання(усно) ---№3
4.Розв'язати приклади і задачу,записати в зошит -- №4,№5

16 квітня 
Я досліджую світ 
Про писанки і крашанки
1.Почитайте легенду

ПИСАНКИ З КАМІННЯ
(Легенда з Київщини)
Коли Ісус Христос ходив зі святим Петром по землі, то вони проходили через одне село, а там невірні були. Побачили вони Христа, та й почали камінням та грудками шпурляти в Нього. І як торкнеться камінь Ісусової одежі - зробиться з нього писанка, а як торкнеться грудка, то перетвориться на крашанку. Святий Петро позбирав усе те до кишені, а пізніше людям роздав. З того й пішов звичай готувати писанки й крашанки до Великодня.

Легенди про Великдень. Поки люди пишуть писанки диявол безсилий. Писанки з каміння. Дяка доброму чоловікові

Пасхальные яйца: Как красиво покрасить и украсить яйца на Пасху

Виникнення писанки та символізм її орнаментів
   
2.Подумай, чим писанки відрізняються від крашанок.
Українська мова та читання (Буквар с.84 - 85)
Буквосполучення Йо, йо.Читання та написання слів.
1.Прочитати слова на с.84, 85.
2.Послухати тексти,дати відповіді на питання (тексти читає мама,ставить питання за змістом)
3.Записати в зошит імена людей (с.85)
4.Переписати речення, подане рукописним шрифтом.
Трудове навчання 
Робота з папером та картоном.Виготовлення аплікації"Великодній кошик".

15 квітня 
Математика (підручник с.93) 
Порядкова лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач.Вимірювання відрізків.
1. Порахувати до 20. Назватичисла від 20 до 1
2.Розв'язати і записати приклади -- №1 
3.Порівняти числа, вставити пропущені знаки >,∠, = -- №2
4.Розв'язування задач -- №3,4.Одну задачу записати в зошит (на вибір)
5.Вимірювання відрізків -- №5
Фізкультхвилинка 
https://www.youtube.com/watch?v=8Of4_BSEM9Y&list=PLElG6fwk_0UkzBJ4fIgvTeA_oDTyPfuEd&index=18&t=0s

Українська мова та читання (Буквар с.80, 81)
Читання слів, речень з буквами З,з.Читання вірша "Синій льон".
1.Прочитати слова на с.80 
2. Навчитись читати вірш "Синій льон" 
3.Переписати в зошит речення,подане рукописним шрифтом.  
Льон звичайний – Фактосвіт

14 квітня 
Я досліджую світ 
1.Дізнатися із розповіді мами про свято Великодня,як родина готується до цього свята.
2.Переглянь мультики:
http://sts.sumy.ua/society/5-multfilmiv-pro-velykden-dlya-ditej.html 
Математика (підручник с.92) 
Приклади на додавання і віднімання.Назви чисел при відніманні.
1.№1,2 --усно
2.№3,4 --записати в зошит.
Українська мова та читання (Буквар с.78,79)
Повторення букв З,з.
1.Прочитати склади і слова на с.78 .
2.Вивчити напам'ять одну із скоромовок (на вибір) .
3.Написати по рядкові букв З,з.
4.Переписати речення,подане рукописним шрифтом. 
Образотворче мистецтво 
Квіткові фантазії. Малювання казкових квітів.

13 квітня 

Українська мова та читання ( Буквар  с.77) 

1.Прочитати слова 1 і 2 колонки.
2.Послухати текст"Пошта"(текст читає мама), дати відповіді на питання:
-- Куди пішли хлопчики? 
-- Хто працює на пошті? 
-- Що робить мама?
3.Переписати у зошит речення,подане рукописним шрифтом.
Математика (підручник " Математика"с 91) 
1.Записати числа -- №1,2,3
2.Математичний диктант --№4 
3.Порівняти числа -- №6 
Трудове навчання 
Робота з папером.Згинання паперу. Виготовлення літачка, кораблика.
Переглянь відео:
https://www.youtube.com/watch?v=26acfM1exD8 

10 квітня
  Українська мова та читання 
Повторення букв Д, д.Читання та записування слів з буквами Д,д (Буквар с.76,77) 
1.Прочитати склади і слова.
2.Написати по рядкові букв Д, д 
3.Написати 5 слів (на вибір) 
Математика
Складання прикладів на додавання і віднімання за зразком. Розв'язування задач. Креслення ламаної лінії за зразком (підручник "Математика"с 90)
1.Скласти приклади за зразком -- №1 
2.Розв'язати і записати в зошит задачі №2,№4 
3.Накреслити ламану лінію за зразком -- №5 
Я досліджую світ 
1.Дізнатися про свято Вербної неділі із розповіді мами або бабусі.
2.Переглянь мультики:

https://www.youtube.com/watch?v=b_gchBw4Tq8


9 квітня 
Читання 
Читання слів та речень з буквами Ш, ш. Називання предметів,зображених на малюнках (Буквар с.74,75) 
Українська мова 
1.Записати в зошит 5 слів із Букваря (на вибір с.74, 75) 
2.Переписати речення, подане рукописним шрифтом (Буквар с.75) 
Трудове навчання
Вчимося пришивати гудзики.
Повторення правил безпечного користування голкою та ножицями. 
  
Переглянь відео


8квітня

Математика

Читання та записування чисел другого десятка. Складання і розв'язування задач за малюнком.(підручник "Математика" с.89)

1.Розглянь таблицю№1.Утвори і прочитай числа.
2.Порахуй клітинки в кожному стовпчику.(№2)
3.Прочитай числа в таблиці, запиши у зошит(№3)
4.За малюнками склади задачі, запиши у зошит.(№4,№5) 
Фізкультхвилинка 

Читання
Коло читання.Читаємо твори Василя Сухомлинського.
В.О.Сухомлинський "Мурашка - Мандрівниця"

1.Послухай казку.яку тобі прочитає мама:
                             Мурашка - Мандрівниця
    У мурашнику вирує життя.Тисячі мурашок щось роблять.Одні будують кімнати малесенькі, в яких ховаються від негоди. Другі несуть додому крихітки картоплі,буряків, зернини,насінини -- все,що знайдуть у полі.Треті полюють на комах -- жучків,мух.
Аж тут до мурашника прибігла Мурашка - Мандрівниця. Вона втекла зі свого мурашника, бо не хотілося їй працювати. Думає, піду в чужий мурашник,мене там нагодують.
Мурашки зараз же впізнали чужу.Бо кожна трудівниця чимось пахне -- хлібом, картоплею, буряком...А Мурашка - Мандрівниця нічим не пахла.
-- Нероба! -- закричали десятки мурашок і збіглися до Мандрівниці.--Іди геть від нас.
Ледве втекла волоцюга від трудівниць.Побігла до свого мурашника,але й там її прийняли за чужу, бо лапки її не пахли працею.
2.Дай відповіді на питання:
*Чим займаються мурашки?
а) працюють;
б)відпочивають;
в)розповідають цікаві історії.
*Звідки прибігла Мурашка -Мандрівниця?
*Чому вона втекла зі свого мурашника?
*Чим пахла Мурашка - Мандрівниця?
*Як її зустріли в чужому мурашнику?
а)прогнали геть;
б)пригостили;
в) запросили до себе.
3.Подумай:
Чому в народі кажуть:"працьовитий, як мурашка"?
Українська мова 
Розвиток мовлення. Складання усної розповіді про мурашки за малюнком та запитаннями.
1.Розглянь уважно малюнок із зображенням мурашок(Буквар с.73).
2.Дай відповіді на питання:
-- Де живуть мурашки?
-- Як вони будують своє житло?
-- Чим ще займаються мурашки?
-- Чому потрібно оберігати мурашники?

7 квітня 

Математика 
Усний рахунок в межах 20.Записування чисел другого десятка. Складання задач за малюнком.(Підручник "Математика" с.88) 

1.Усний рахунок.
Порахуй до 20,потім назви числа від 20 до 1.
2.За малюнком склади задачі(№1), запиши у зошит.
3.Виконай усно завдання №2,3,4.
4.Виміряй довжину і ширину своєї  кімнати кроками.
Фізкультхвилинка 


Читання 
Повторення букв Ш ш. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту "Мурашники".Робота над скоромовкою.(Буквар с.72,73)

1.Прочитай склади на с.72.
2.Прочитай слова на с.73.
3.Розглянь малюнок.Послухай текст" Мурашники", (с.73) дай відповіді на питання:
-- Хто живе в мурашниках?
-- Хто такі Тиміш і Мишко?
-- Що вони роблять? 
4.Вивчи скоромовку:
*Кішка нишком у локшині вершки куштувала.

Українська мова
Повторення написання букв Ш ш. Письмо слів та речень.

1.Написати по рядкові букви Ш ш.
2.Записати у зошит слова:
Мурашник, шпак,шпаківня, каштани,аркуш, вершки,вершник.
3.Переписати із букваря ( с.73) речення, подане рукописним шрифтом.

6 квітня     

Я досліджую світ.

Робота людей навесні. Висаджування та висівання городніх культур,квітів.

1.Проведи дослідження:
--Чим займаються люди навесні?
-- Які культури висівають і висаджують в грунт?
-- Що садять у вас дома?
-- Які квіти можна зараз посіяти або посадити біля хати? 
2.Відгадай загадки про квіти. Відгадку почитаєш,якщо правильно складеш слово у дужках (мама тобі у всьому допоможе):

*Тонка ніжка, наче спис,

жовта квітка -- це (циснар) 

*Носить атласний жупан

лицар квітів  -- це (пантюль) 

*Мов із квітами візок

фіолетовий ...(зокуб)  

*Звідкіля це пахне він, 

білі квіти --це (минжас) 

*Жовтий в смужечку сміливець,

це не джміль, а ...(ночорбривець)

*Наче м'ячики, бутони,

пишні кульки -- це (онипі)

3.Переглянь презентацію: 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vesnyani-turboti-lyudey-150104.html  

Інтегрований урок.Трудове навчання,математика. 


Висівання та садіння квітів. Вимірювання довжини та ширини ділянки. Усний рахунок.

1.Допоможи мамі скопати грядку для квітів біля хати. Це буде твій квітник.
2.Поміряй кроками довжину  та ширину грядки. Порахуй, скільки ти зробив кроків.
3.Підготуйте для пересаджування нарциси. Порахуй,скільки цибулинок нарцисів ти посадиш. 
Якщо нарциси вже цвітуть, то порахуй,скільки вже розцвіло квіточок. 
4.Посійте чорнобривці та інші квіти. Вони прикрасять двір, коли зацвітуть. 
Успіхів вам! 

03.04    Читання 
Повторення букв В в.Читання складів,слів,речень(Буквар с.70,71)
Робота над скоромовкою.
1. Прочитайте склади . слова, речення в Букварі с.70.
2.Розглянь малюнок на с.71.Прочитай з мамою вірш "Кому молока?". Дай відповіді на питання:
-- Де пасуться корови? 
--  Кому вони дають молоко?
3.Вивчи напам'ять скоромовку:
*Віл реве, Сава траву рве. 

Українська мова 
Повторення написання букв В в. Письмо слів, речень.
1.Написати букви В в по рядкові.
2.Записати у зошит слова:
Трава, лев,мова, слово, вінок, віник, корова.
3.Перепиши скоромовку, подану рукописним шрифтом(Буквар с.71) 

Математика 
Усний рахунок в межах 20. Обчислення прикладів. Складання і розв'язування задачі за малюнком.(підручник "Математика" с.87)
1.Виконай завдання №1,2 (усно) 
2.Запиши у зошит та обчисли приклади №3.(під час обчислень можеш користуватися лінійкою, паличками,калькулятором)
3.Розглянь уважно малюнок, склади і розв'яжи задачу,запиши її в зошит(№4).

02.04    Читання
 Повторення букв Т,т,  П, п. Читання складів та слів.
Слухання тексту"Писанки".Читання вірша Дмитра Чередниченка "Писанка".
1.Прочитай склади та слова:
Та,ту, то,те,ти, ті,па, по, пу, пи, пе.
Тато,токар, ріст.нести,півень,паркан.парк,писанка.
2.Послухай текст(текст прочитає мама) 
                        Писанки
З давніз- давен наші прабабці і прадідусі вірили -- розписане великоднє  яйце  
є оберегом у хаті.Воно оберігає від блискавки, від пожежі,від повені та будь-якого іншого лиха.
3.Послухай вірш,прочитай його з мамою:
                            Писанка
Розмалюю писанку,
розмалюю,
гривастого коника
намалюю.
Розмалюю писанку,
розмалюю,
соловейка-любчика
намалюю.
Розмалюю писанку,
розмалюю,
різьблену сопілочку
намалюю.
А сопілка буде грати,
соловейко щебетати,
а гривастий кониченько
славно танцювати.

Українська мова 
Повторення написання буквТ,т П,п. Письмо слів, речень.
1.Перепиши у зошит:
Т т Тт Тт  Пп Пп Пп по пе пи те  та то ті ту пу па
Писанка, квітка. листок,коник , веселка.
2.Уважно прочитай і перепиши у зошит:
Великдень -- великий день.
Паска -- великодній хліб.

01.04     Читання 
Повторення букв К, к, р. Читання  слів, відгадування загадок. Читання вірша Лідії Новикової "Котики" 
1.Прочитай слова нас.64 (Буквар) 
2.Відгадай загадки: 
* Має вуса,довгий хвіст,
молочко, сметану їсть.
Стерегтися мишкам слід,
якщо є ухаті ... 
*Посідали на вербичку
сірі братики й сестрички -- 
перші вісники весни.
відгадаєш, хто вони?
Казка “Вербові котики”, віршики, загадки

3.Послухай з маминих уст вірш"Котики".
                       Котики 
На вербі з'явився котик--
сірі очі,жовтий ротик.
Під вербою Мурчик грівся
і на котика дивився:
-- ти ж такий, як я, м'якенький...
То чому ж не любиш сала
і не кажеш мені:"Мало" ? 
4. Попрацюй разом з мамою,дай відповіді на питання: 
 -- Про яких котиків розповідається у вірші? 
-- Якими словами описано вербового котика? (знайдіть слова у вірші, прочитайте)
-- Якими словами описано Мурчика? (знайдіть слова у вірші,прочитайте)
-- Чим був здивований Мурчик? 
5.Навчись читати вірш, або ,за бажанням, вивчи вірш напам'ять. 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

https://www.youtube.com/watch?v=CB8knPllLp8
Українська мова 
Повторення написання букв Р р. Письмо слів, речень. 
1. Написати по рядкові букв Р, р.
2.Записати в зошит слова:
Роман,Марко, Руслан, Іринка,урок, комар,верба.
3.Перепиши у зошит речення:
На вербі з'явились пухнасті котики. 

Математика 
Порядкова лічба в межах 20. Складання  та розв'язування прикладів з допомогою лінійки за зразком.(Підручник "Математика" с.86) 
1.Розглянь малюнок, прочитай числа. Як вони утворились? (№1)
2.Виконай завдання№2(усно).
3 Прочитай правильно числа(№3)
4.Виконай завдання №4,допоможи звірятам скласти приклади:
-- спочатку розглянь уважно малюнок
-- виміряй з допомогою лінійки відрізки
-- склади приклади за зразком,поданим у підручнику
-- запиши приклади у зошит.
  
31.03 Математика 
Повторення нумерації чисел від 1 до 20. Усна лічба.Записування чисел під диктовку. Обчислення виразів.Вимірювання відрізків.
1.Виконай завдання №1на с.85(підручник "Математика")
2.Накресли відрізок завдовжки 10 см, а потім-- відрізок на 3 см довший.
3.Обчисли кругові приклади №3,запиши їх в зошит.
4.Виконай завдання №4( усно)
5.Розглянь малюнок на с.85,№5 Склади і розв'яжи задачі(усно)
Читання 
Повторення букв Рр.Читання складів,слів, речень (Буквар с.62-63)
1.Прочитай склади і слова на с.62
2.Розвиток мовлення.
Розглянь уважно малюнок на с.63. Дай відповіді на питання:
-- Що зображено на малюнку?
-- Де відпочивають діти? 
-- Як ти думаєш,чи подобається дітям море?
-- Що пливе по морю?
-- Що є біля моря?
-- Яке небо?
-- Яке сонце?

--Фізкультхвилинка

Українська мова 
Повторення написання букв Р р.Письмо слів , складів, речень.
1.Напиши склади:
ра, ро, ру, ре, ри.  рі
2.Запиши у зошит слова:
Рис,ранок,рука, нора. рама.
3.Пригадай,як пишуться імена, запиши у зошит:
Арсен,Роман, Марина,Лариса.
4.Перепиши речення, подане рукописним шрифтом,попередньо доповнивши його(Буквар с.63)


30.03  Я досліджую світ
Зміни в природі навесні.
1. Проведи дослідження, дай відповіді на питання:
   -- Як світить сонечко? 
-- Яким став день?
-- Якою стала ніч?
--Що з'явилось на дерева і кущах ?
-- Які квіти вже розцвіли?
--Які птахи прилетіли з теплих країв?
Відповісти на де-які запитання допоможуть тобі загадки, які ти відгадаєш.

2.Відгадай загадки. Відгадку прочитаєш, якщо правильно складеш слово, що стоїть у дужках. А мама тобі в цьому допоможе.
*Навесні я зацвітаю
синім цвітом серед гаю.
відгадайте, що за квітка,
бо мене не стане влітку.(Порілкос)
*Лист зелений і міцний,
сніг для нього не страшний,
а коли весну стрічає.
сині очі розкриває(Бранокві)
*Дивний ключ у небі лине:
не залізний, а пташиний.
Цим ключем весняні дні
нам приносять...( ужарвіл)
*Що за пташечка, скажіть,
навесні до нас спішить?
Хто свистіти вміє так?
Це лише маленький...(шкап)
*Чалапає по болоті
у червоних він чоботях.
Як угледять його жабки,
то дають у воду драпки.(Лекале)

Математика 
Повторення нумерації чисел  в межах 20. Поняття про дециметр. Вимірювання відрізків.
(Підручник "Математика"с.84)
1.№1-3 --усно
2.Обчислити вирази №4
3.Користуючись паличками, виконай завдання:
Поклади 4 палички на десяток паличок. Скільки всього буде паличок?

16.03 Математика
   1.Запиши числа в порядку зростання: 2,1,5,3, 6,4,6,8,9,7,10, 12,11. 
   2. Обчисли приклади за допомогою лінійки 
     2+3             7-3                4- 1       6+2        5+5        6 -3     4+5       7+2 

Трудове навчання.  
Робота з папером та нитками. Виготовлення аплікації з ниток на папері за власним задумом(метелик, квітка, котик тощо) 
17.03 Математика 
1.Порівняй числа:
11...13     2...8     6...9     5...4      15...14     6...6      10...12     7...7     5...7     9...7 
2.Розв'яжи задачу. Запиши в зошит.
Білочка знайшла 6 горішків, а потім ще 4 горішки. Скільки всього горішків знайшла білочка? 

Читання (Буквар с.58-59)
1.Повторення букв К к. Читання складів та слів. 
2.Послухай вірш Платона Воронька "Кошеня". Дай відповіді на питання:
 --Чому кошеня засмутилось?
-- Чи справді у кошеняти болів хвостик?
-- Що сказав баранець?
-- Чому кошеня вирішило йти до школи? 
Українська мова.
1.Повторення написання букв К к.
2.Напиши в зошит слова:
Сокіл, килим, клен, коник, калина.
18.03 Математика 
Усна порядкова лічба  в межах 20. Розв'язування прикладів і задач.(Підручник "Математика" 1кл. №1,№4 --усно, №2,№6 -- виконати в зошиті) 

      Читання 
1. Повторення букв К,к. Читання слів, речень.(Буквар с.60) 
2.Уважно розглянь малюнок на с.60. Послухай текст, дай відповіді на питання:
-- Де граються діти?
-- Хто на килимку? 
-- Де колиска? 
-- Хто у колисці? 
--Кого кликала Килинка? 
     Українська мова 
1. Повторення написання букв К, к (написати по одному рядку в зошит).
2. Переписати із Букваря (с.60) речення, подане рукописним шрифтом.
19.03    Читання 
1.Читання складів, слів із буквами К,к. (Буквар с.61) 
2.Розглянь малюнок .Послухай текст(текст читає мама із Букваря с.61)
Дай відповіді на питання: 
-- Куди веде мама Оленку?
-- Що несе мама? 
-- Що у сумці? 
-- Що несе Оленка? 
3.Вивчи скоромовку:
                                    У Клима клин,
                                     У Килини калина. 
                Українська мова 
Письмо слів із буквами К,к. Вживання великої букви в написанні імен людей.
1.Запиши у зошит слова:
Котик, осика, океан, космос, колиска. 
2.Перепиши слова. Запам'ятай і пиши імена людей з великої букви:
Миколка, Максим, Оленка, Килинка, Оксана. 

 20.03    Українська мова
У тебе є домашній улюблениць (котик, собачка)?  Який він? Опиши його мамі ,бабусі  
чи братикові(усно):
-- Яка у собачки чи котика кличка?
-- Яка у нього шерсть?
-- Які лапки, вушка, хвостик? 
-- Як він ходить? 
-- Що любить? 
            Математика
Порядкова лічба в межах 20.Читання та записування чисел з допомогою лінійки. Вимірювання та  креслення відрізків. Обчислення виразів.(підручник "Математика" 1кл. с.83) 
1. З допомогою лінійки порахуй від 1 до 20,потім назви числа від 20 до 1. 
2.Запиши в зошит  числа в порядку зростання: 
    3,1, 4,2, 7,6,5, 9,8,10.
3.Виміряй довжину відрізка на с.83 підручника "Математика". Накресли у зошиті відрізок на 3см коротший.

4.Обчисли вирази(можеш користуватися лінійкою під час обчислень): 
  1+7            8-3           7+3         2+2+2
     
 Образотворче мистецтво
Ліплення домашньої тваринки з пластиліну.
Виліпи  з пластиліну скульптуру свого домашнього улюбленця(котика або собачки).

Покажи свою роботу членам своєї сім'ї, щоб вони оцінили її. Твоя робота всім сподобається. Я вірю в тебе!

          

Немає коментарів:

Дописати коментар