ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
ЗАДЕРЕЙ Р.М.
Проект з яким ви можете ознайомитись
на:www.kidmade.com.ua/ukr/article/eh
nika-ganytel.html
1. Знайти історичні відомості походження елементів декоативних квітів.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів декоративних квітів.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Мій номер вайбера:+380686231102
Діти!Проект
який ми не закінчили до карантину,закінчимо пізніше,а на даний час починаємо
слідуючий проект. Проект «Писанка» Розрахований на 8 годин:
Бажано фото вашої роботи!
1. Знайти історичні відомості походження елементів ландшафтного дизайну.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів лендшафтного дизайну.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
https://www.youtube.com/watch?v=MfZGup8tya0 - майстер-клас виготовлення лопати.
Завдання для учнів:
1. Знайти історичні відомості походження садового інвентарю.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів садового інвентарю.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Бажано фото вашої роботи!
Мій
номер телефону:+380686231102
Бажано
фото вашої роботи!
ЗАДЕРЕЙ Р.М.
5 клас
Діти!
Проект який ми ще не закінчили до карантину то закінчимо пізніше,а на даний час
починаємо слідуючий проект «Декоративні квіти»,
Розрахований
на 12 годин
-20.03.2020
-03.04.2020
Технологія «Ганутель»
Проект з яким ви можете ознайомитись
на:www.kidmade.com.ua/ukr/article/eh
nika-ganytel.html
1. Знайти історичні відомості походження елементів декоативних квітів.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів декоративних квітів.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Мій номер вайбера:+380686231102
6 клас
-17.03.2020
-31.03.2020
-07.04.2020
Технологія:»писанка»
Проект
з якого ви зможете ознайомитись на сайті:
Писанка
з Бісеру Універсальна схема Ч.З/Beaded Easter Eggs
1. Знайти історичні відомості походження писанок.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів писанок.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
1. Знайти історичні відомості походження писанок.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів писанок.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Мій
номер вайбера:+380686231102
7 клас
Діти!Проект
який ми не закінчили до карантину закінчимо пізніше,а на даний час починаємо
слідуючий проект. Проект «Елементи ландшафтного дизайну».Розрахований на 6
годин:
-13.04.2020
-20.04.2020
-27.04.2020
Технологія
ручної обробки деревини з якою ви можете ознайомитись на сайті:Ksada.org
1. Знайти історичні відомості походження елементів ландшафтного дизайну.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів лендшафтного дизайну.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Бажано
фото вашої роботи!
Мій
номер вайбера :+38068623110
На даний
час ми працюємо над проектом «Садовий інвентар»
Розрахований на 7 годин:
-13.03.2020
-20.03.2020
-03.04.2020
-10.04.2020
-17.04.2020
-24.04.2020
-10.04.2020
-17.04.2020
-24.04.2020
Технологія:«Механічна
обробка деревини,технологія ручної обробки деревини» ,з яким ви зможете
ознайомитись на сайті:
https://www.youtube.com/watch?v=MfZGup8tya0 - майстер-клас виготовлення лопати.
Завдання для учнів:
1. Знайти історичні відомості походження садового інвентарю.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів садового інвентарю.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
Бажано фото вашої роботи!
9 клас
Діти! Продовжуємо проект
«Нове життя старим речам».Так як ви знаходится вдома пропоную надати нове
«життя» речам домашнього вжитку (відремонтувати стілець,шкаф,стіл і т.д.)Про технологічний процес ремонту ви дізнаєтесь
на сайті:
https://www.google.com.ua/search?q=нове+життя+старим+речам+проект+9+клас&client=opera&hs=RLz&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjZ95jFhanoAhWhwqYKHQ2eB3kQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1246&bih=862#imgrc=jX6XKhavXHBRiM
Завдання для учнів:
1. Знайти історичні відомості походження нового життя старим речам.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів нових життів старих речей .
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Завдання для учнів:
1. Знайти історичні відомості походження нового життя старим речам.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів нових життів старих речей .
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Мій
номер вайбера:+380686231102
ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС
На початку II семестра ми вивчали модуль «Дизайн предметів інтерʼєру»працювали над
виготовленням годинника(закінчимо в майстерні)
Зараз
пропоную продовжити роботу вдома:виготовити обʼєкт проектної
діяльності:«Сувенір».Розрахований на 10 годин:
-18.03.2020
(2 уроки)
-01.04.2020
(2 уроки)
-08.04.2020
(2 уроки)
-15.04.2020
(2 уроки)
-22.04.2020
(2 уроки)
Технологія:
«Поєднання різних технологій обробки конструкційних матеріалів».
Інформацію
можна подивитись на сайті:
Завдання для учнів:
1. Знайти історичні відомості походження сувеніру.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів сувенірів.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.Бажано фото вашої роботи!
1. Знайти історичні відомості походження сувеніру.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів сувенірів.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.Бажано фото вашої роботи!
Мій номер вайбера:+380686231102
В
другому семестрі ми вивчаємо модуль «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва».
Технологія:Виготовлення
виробів із сучасних деревинних матеріалів.
На
даний час починаємо роботу над проектом «Органайзер».Розрахований на 9 годин.
-16.03.2020
-20.03.2020
-06.04.2020
-13.04.2020
-20.04.2020
-27.04.2020
Пропоную
виготовити органайзер(для будь яких потреб в домашніх умовах).
Інформацію
про виготовлення органайзера можна взяти на сайті:
https://trudogolikam.ru/master-klass/organajzery-dlya-obuvi-svoimi-rukami-stilnye-i-prostye-sposoby-xraneniya.html Завдання для учнів:
1. Знайти історичні відомості походження органайзера.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів органайзерів.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Бажано фото вашої роботи!
Мій номер вайбера: +380686231102
1. Знайти історичні відомості походження органайзера.
2. Розробити 4 моделі-аналоги одного з різновидів органайзерів.
3. Вибрати самий оптимальний варіант, який і буде вашим об'єктом праці.
4. Розробити послідовність виготовлення виробу.
5. Розрахувати собі вартість виробу.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
6. Відповідно до розробленої послідовності, виготовити виріб.
Бажано фото вашої роботи!
Мій номер вайбера: +380686231102
Немає коментарів:
Дописати коментар